ҚАЗТЕСТ тестілеуі бойынша тест тапсырмаларының мазмұны
ҚАЗТЕСТ қазақ тілін меңгеру деңгейін бағалау жүйесі - Қазақстан Республикасы азаматтарының және Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты немесе уақытша тұратын (жұмыс істейтін) шетел азаматтарының қазақ тілін меңгеру деңгейін бағалау мақсатында әзірленді.
Тест мазмұны: А1, А2, В1, В2, С1 деңгейлерінің тест тапсырмалары енгізілген. Тест 4 (төрт) бөліктен тұрады.
Әдістемелік нұсқаулық келесі нормативтік құжаттар мен әдістемелік ұсынымдарды қамтиды:
1. ҚР СТ 1926-2023 «Қазақ тілін меңгерудің коммуникативтік тілдік құзіреттіліктері. Қарапайым деңгей. Жалпы меңгеру».
2. ҚР СТ 1928-2023 «Қазақ тілін меңгерудің коммуникативтік тілдік құзіреттіліктері. Базалық деңгей. Жалпы меңгеру».
3. ҚР СТ 1929-2023 «Қазақ тілін меңгерудің коммуникативтік тілдік құзіреттіліктері. Орта деңгей. Жалпы меңгеру».
4. ҚР СТ 1925-2023 «Қазақ тілін меңгерудің коммуникативтік тілдік құзіреттіліктері. Ортадан жоғары деңгей. Жалпы меңгеру».
5. ҚР СТ 1927-2023 «Қазақ тілін меңгерудің коммуникативтік тілдік құзіреттіліктері. Жоғары деңгей. Жалпы меңгеру».
6. Қазақ тілін ортадан жоғары, жоғары деңгейде меңгерудің деңгейлік тақырыптық лексикалық минимумдары /Құрастырушылар: З.С. Күзекова, Т.Т. Аяпова, Ф.Ш. Оразбаева, М.Қ. Мамаева, М.С. Жолшаева – Астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2011 ж.
7. Қазақ тілін оқытуға арналған бірүлгі бағдарлама. – Астана, «Ұлттық тестілеу орталығы» РМҚК, 2016 ж.
8. Қазақ тілінің қарапайым, базалық деңгейде меңгерудің деңгейлік тақырыптық лексикалық минимумдары /Құрастырушылар: З.С. Күзекова, Т.Т. Аяпова, Ф.Ш. Оразбаева, М.Қ. Мамаева – Астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2017ж.
9. Қазақ тілін орта деңгейде меңгерудің деңгейлік тақырыптық лексикалық минимумдары /Құрастырушылар: З.С. Күзекова, Ұ.О. Асанова, Т.Т. Аяпова, Ф.Ш. Оразбаева, М.Қ. Мамаева – Астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2018 ж.
Тапсырмалар формасы
Тыңдалым және Оқылым бөліктері бойынша ұсынылған 4 жауап нұсқасынан бір дұрыс жауапты таңдау.
Жазылым бөлігінде жазба жұмыс түрлері: 1-тапсырма – сурет, 2-тапсырма – эссе.
Айтылым бөлігінде тапсырма түрлері: 1-тапсырма – 5 сұрақ, 2 тапсырма – тақырып.
Мәтіндерге арналған тапсырмалар түсінудің келесі деңгейлерін ашады:
A-фрагментарлық;
B-детальды;
C-ауқымды.
Төрт бөлік бойынша тапсырмалар төмендегі тақырыптарды қамтиды:
№ |
Тақырыптар |
№ |
Тақырыпшалар |
1
|
Адам, қоғам және рухани құндылық
|
1 |
Танысу, жөн сұрау, қарым-қатынас. |
2 |
Тұрмыс, мекенжай, көше, менің үйім, түрлі елдердегі тұрғын үй жағдайы, тұрмыстық заттар. | ||
3 |
«Неке және отбасы», отбасы құндылықтары. Тәрбие, «Отбасы-тәрбие негізі», «Отбасы және демографиялық өзгеріс». «Отбасы және отбасылық жағдай». Туыс. Дос. | ||
4 |
Сезім. Мінез. Адам, зат (материал), дерек, оқиға, іс-әрекет. Адам қасиеттері, адам келбеті. | ||
5 |
Өзі туралы. Қызығушылығы. Сүйікті іс (Хобби). Бос уақыт, бос уақытты тиімді пайдалану. Демалыс. (демалыс орындары). Демалыс индустриясы. | ||
6 |
Медицина. «Салауатты өмір салты», денсаулық, дұрыс тамақтану. Спорт. «Спорт және спорттық өмір», спорттық ойындар, жарыс, олимпиадалар, «Өмір сүру салты». | ||
7 |
Қоғамдық орындар (Әуежай, теміржол вокзалы, саяжай, саябақ, аялдама, касса, дәріхана, емхана, аурухана, асхана, дәмхана, мейрамхана), Қызмет көрсету орындары (Халыққа қызмет көрсету. Қонақүй. Көлік жөндеу. Шеберхана. Бекеттер. Спорт кешені.), Дүкенде, азық-түлік, сауда, ақша, тиын, қымбат, арзан, жеңілдік. Көлік, көлік түрлері, құрал-сайман. | ||
8 |
Мерекелер. Есімдер сыры (мейрамдар, шілдехана, туған күн). Салт-дәстүр, әдет-ғұрып. Ұлттық мерекелер. Өмір салты, ұлттық стереотиптер. Ұлттық құндылықтар. | ||
9 |
Киім. Түстер. Сапасы. Сән әлемі (қосымша тұтыну заттары). Отандық тауар. | ||
2 |
Білім және ғылым |
10 |
Ресми мекемелер мен ұйымдар: Балабақша, мектеп, университет. (мектеп өмірі, жетістіктері, оқытушылар, студенттер және т. б.) Білім беру. |
11 |
Интернет, әлеуметтік желі, байланыс, телефон, ақпарат алу. | ||
12 |
Болашақ. Білім. Мамандық. Жұмыс. Еңбек, еңбек демалысы, еңбек тәртібі. Әріптестер. | ||
13 |
Ғылыми жұмыс: Ғылым саласындағы жаңалықтар. (Биотехнология. Гендік инженерия.т.б.) Жастар – еліміздің болашағы. Жастар саясаты. | ||
14 |
Мәдениет. Мәдени орындар: кинотетатр, театр, концерт залы, музей, кітапхана. Өнер: музыка және музыкалық шығармалар, би өнері. Киноиндустрия және т. б.). Тіл. Тіл және мәдениет. | ||
15 |
Ресми іс-қағаздар: жұмысқа тұру, жоғары білім, отбасы жағдайы, тәжірибе, хат, ресми құжат, өтініш | ||
3
|
Қазақстан және ғалам
|
16 |
Менің елім. Мемлекет. Мемлекеттің саяси құрылымы. Ел экономикасы. Ұлттық рәміздер: ту, елтаңба, әнұран. |
17 |
Қала, аймақ, ауыл, аудан, елдер. Астанасы және негізгі қалалары. Ғимарат. | ||
18 |
Жыл мезгілі (уақыт, күн, апта, ай, жыл, уақыт кезеңдері). Сандық ұғым. | ||
19 |
Ауа райы және климат. Табиғат. Табиғи ресурстар. Географиялық орналасуы. | ||
20 |
Экологиялық мәдениет. Техникалық прогресс және адамзаттың жаһандық мәселелері. | ||
21 |
Өсімдіктер әлемі. Жануарлар: аңдар, үй жануарлары, үй құстары, жәндіктер, бауырымен жорғалаушылар, сүтқоректілер. | ||
22 |
Ақыл, ой, таным. Әдеби жанрлар. Әлемдік аты бар ғалымдар мен зерттеушілер, белгілі ақындар, жазушылар, қоғам қайраткерлері, шығарма авторлары, олардың өмірбаяны, олардың шығармалары, ғылыми жұмыс, еңбектері. Баспасөз медия, жаңалықтар. | ||
23 |
Экономика салалары. Жаһандану мәселелері. Әлемдегі қызықтар | ||
24 |
Туризм. Сәулет. Сәулет және құрылыс. Еліміздің әдемі жерлері. Саяхат. | ||
25 |
Тарих. Ел тарихы. Дүниетаным, тарихи оқиға. | ||
26 |
Технология. Жаңа заман. Мәдениетаралық коммуникация. Цифрлық Қазақстан. Жасанды интеллект және қоғам. |
проспект Победы, 60
test@kazakhtest.kz